Tagged by Nanim

DESCRIBE 10 THINGS ABOUT THE PERSON WHO TAG You

-Shanim, my officemate

- merupakan rakan kepada rakan saya

- penah duk kat kuantan

- dia punya father dgn father kwn saya Navy sesama

- dia ni amik jawatan saya yang kosong setelah saya pulak ke jawatan lain

- skrg duk kat KL (duh!)

- dia mata juling bila lapar (cute!!)

- dia setakat masa saya tulis ni, single (sila ngorat dia)

- setahu saya, dia ni berjerawat masa nak hantar resume (hahahahah)

- lahir sama tahun dengan saya

DESCRIBE 10 THINGS ABOUT YOU.

- saya cantik (hahahah. lantakla, saya describe diri sendiri, ske hati la nak cakap apa)

- saya dah kawin anak satu

- saya ske karaoke

- saya suke makan (apa2 makanan pun saya try)

- anak saya pompuan

- saya student MRSM dulu (tapi tak ske nak amik sains masa kat Universiti - amik mass comm... motif??)

- emosi kurang stabil, terutama dengan suamiku sendiri

- kita ada adik kembar (yang sudah berpunya... ahaks)

- saya ske tgk citer cartoon

- saya ske makan cheese cake. hah. pretty obvious, isnt it?

3. Choose 10 people to be tagged and list their names
- adik
- kakak
- as
- ely (wpun saya tau ely taknak)
- liyana (student praktikal)
- hanaz (kwn adik)
- catbunge (ya... hby's wife)
- sapa-sapa je lagi 3

yeayy... dah ada entry ari ni...!

Comments

Berjaya.... esok cite ape lak.... hihihih.... dah same ngan hby. Kering idea....
Azyze said…
okay, okay, aku buat kat sini je bleh tak??


DESCRIBE 10 THINGS ABOUT THE PERSON WHO TAG You
-We went to the same primary school: SKTM 1

- she's married with 1 little daughter

- pernah pakai lipstick warna biru pegi kelas kat Uitm

- sama-sama buat diploma mass comm & degree PR

- likes putting make-up on and looking good

- dari before kahwin sampai sekarang dia masih terus bercita-cita untuk jadi isteri yang terbaik untuk suami dia

- very strong motherly instinct

- family's first in her life

- a natural entertainer

- tak tahan panas hehe


DESCRIBE 10 THINGS ABOUT YOU.
- first of four siblings

- do not own a driver's license

- love books and their smell

- game for food (asalkan halal la)

- likes the colours green, blue & black

- once wanted to be a video cameraman and and post-production editor

- loves staying in Melawati for the fact that it's so beautifulllll, i love the hills!

- born in 1982

- selalu berdoa moga2 keamanan malaysia kekal

- saya suka pakai t-shirt & jeans.
hah... malu je lipstik biru yang kubeli kat sg wang. motif gotik la konon. cheh.

Popular posts from this blog

i am crazy mad!

ASTRO CERIA!