ARRGGGGHHHHHHHHHHH!!!!

"ye, kabel terbesar kami kat Klang Gate terbakar. mmg blackout kat area tmn melawati jalan **, klang gate baru. bila nak ada balik, saya tak boleh cakap la, tapi buat masa ni, kami sdg membetulkannya. minta maaf ye cik"

Huh. blackout. Nasib aku baik. Smlm petang tetiba terasa nak update awal, dan bukan malam2 seperti selalu.. mungkin aku ada instinct. blackout sejak jam 10 malam. hingga 1145. bygkan... lagi lima belas minit nak masuk jam 8hb... fuhhhhhhhhh... nasib aku mmg baik..

kau lilin cintaku... memberi nafas baru... "francisca peter"

kitorg kuar ramai2, duk kat porch. panas la. mujur Aryssa tak bising2. yelah, duk kat luar. tapi, sebaik sahaja masuk ke dalam rumah ditemani cahaya lilin, dia dah tak sedap duduk. resah. gelisah. hayoo... mulut bising!!

Aryssa yang stress kerana panas... mcm ummi dia..


lama tuh, dia tertido lepas menyusu. berpeluh2 rambutnya. berkipas la cik su-cik su dia... aku? ntah la, tetiba aku pun melayang kat kerusi daybed...

sedar2, dah ada api.

Comments

tujuh_tiga_mac said…
apakah yg dikagumi itew?
Aida Nurni said…
maaf ek. tadi tak perasan adikku yg sign in. aku main yeye je anto komen. maka tujuhtigamac menghantar komen on behalf i ols...

Popular posts from this blog

i am crazy mad!

ASTRO CERIA!