Tag dari Nanim... LAGI...

Yes Nanim, saya memang nak sangat buat tag ini... menunggu org suh je... Baiklah... saya bermula (selamat aku, 2hb feb punya post dah ada.. heheh). Segala yang ada ni adalah diambil dari gogle image search ye... tiada yg diamik dari kameraku sendiri.

Rules: The rules are simple. Use Google Image to search the answers to the questions below. Then you must choose a picture in the first page of the results, and post it as your answer. After that tag 6 people.

i am
Seorang Umi yang gembira dengan anak yang cute (bagaimanapun, ini bukan saya dan anak saya la... Saya dan anak saya lagi cute) dan isteri kepada suami yang penyayang dan kacak.


i really want to go to


At the moment, kitorg 1 family bercita2 nak pi Cameron dlm masa terdekat ni. Maybe cos kat umah panas sgt. Haha.

Dan Jepun... sbb suke makan sushi... motif??!!

My favourite place

Korang mesti geli... tapi skrg ni saya mcm ketagih bau ketiak suami saya, NAZA. Best woo.... Hilang stres... Untuk pengetahuan, ketiak dia tak berbau mcm hangit tengit okaayyyy... Ketiaknya berbau perfume yg dia pakai... maka, sbb itu sukar tido if dia keje malam... Tepaksa cari baju yg dia pakai before g keje... dan cium... haha. malunya... Oh dan ini bukanla tebiat saja, malahan ada kajian yang mengatakan bahawa kita mmg leh hilang stress dengan mencium ketiak suami... (bgmanapun, jgn cium lepas dia baru balik dari menebas rumput, main bola di padang dan yg sewaktu dengannya...)

My favourite thing is

Keluarga itu penting.

Duit pun penting...

Kawan-kawan pun penting (esp geng vouchers ku yang diCHENTAI!)



My favourite drink is


Apa2 tea pun buleh... tapi nak yg panas... EARL GREY adalah fav saya...

My favourite food is
So, akhirnya korang taula napa saya tembam mcm piza peperoni cheese ini!!


Dan seperti cheese nan ini!!


My favourite colour is definitely
Lambang ketenangan....

I live in


Teka dan pilih yg mana satu idaman kalbu. Tapi inilah areanya...

I was born in

Hospital besar Kuantan... kini digelar Hospital Tengku Ampuan Afzan (HTAA)

I attended

Ada jugak gambar ni... saya ingatkan tak kan jumpa... heheh

Kenanganku di sana... MRSM KUALA KLAWANG...


MRSM KUANTAN... sekolah kat bandar... maka duit poket kering selalu...

UITM DI HATIKU... wakakakaka... Thanks la.. kot tak, saya tak keje mcm skrg...



My favourite story is




This is my hobby

Ini bukanlah bermaksud saya ni seekor lizard yg ske window shopping... ahaks.

Tapi bukanla ballet dancing... menari lain2 ok la... nak je aku masuk sehati berdansa... tapi untuk selebriti shj kan... lagipun Naza tak hingin la...

Karaoke!! Bestnye... PAstu lak, gi dengan geng2 yg ske nyanyi dan tak malu2 membuat 'show' tertutup giteww...

I definitely wish for


My marriage and Naza will never end and be cherished with love always... Insya Allah...


KEAMANAN DUNIA SEJAGAT...

Alhamdullilah... Tamat pun sukar sungguh nak buat tag ni... tapi enjoy gile bile tgk hasilnya...

Comments

Peri Ungu said…
uish..tag hanya tatapan 18sx je nih...
Aida Nurni said…
oh. itu hanya satu gambar yg tetiba bile kutaip 'love' itu yg terkeluar... cantik pulak kulihat gambarnya... maka ku ambil... lalalala

Popular posts from this blog

i am crazy mad!

ASTRO CERIA!