AKU BERemosi


muka abg Naza yang malu sbb kene teman saya tgk GENG.


Aryssa yang comel.

hari ni 28hb. birthday dia 3 mac. tapi kitorg sambut awal. ala2 nak surprise la konon. tapi muka blur je depa ni.


eh, gambar terselit.

ptg tadi gi tgk GENG. dgn Abg Naza. sebagai ganti, saya kene ikot dia tgk citer hantu/seram/18SG dgn dia nanti. sbb? dia kata dia dah sacrifice nak tgk citer saya. aiseh. takut la. tadi pun saya leh tutup mata time GENG kene kejar ular besar. motif tak?? dan, masa Rajoo kene kejar hantu durian. hampeh.

ni gambar before masuk panggung. bibik aryssa masa kami tgk wyg.

"eh, you nangis ek?" tanya Abg Naza sambil menjengah saya dikirinya. MALU betul. tgk GENG pun nangis masa part Oppet ikot mak dia balik. Hayooo... Emosi!!

Tamat citer. gi jalan2 jap. then nak balik and proceed to restoran makanan china muslim kat tmn melati. surprise for the twins. mak ai... jem bangat nak kuar dari Mid VAlley. Hujan pulak sesampai restoran.

Akhirnya, kami makan dengan lahapnya (saya je la kot sbb tak makan apa dari pagi).


happy besday. present postpone ek.

Sekian.

Comments

aYu MaCCa said…
pn. aida, sila update blog oke!!
saya nak baca post2 and yg superb tue..hahahahaa
Aida Nurni said…
ahaks. sejak tamat pertandingan, saya merehatkan jari dan otak. nanti sambung ekkk...

Popular posts from this blog

i am crazy mad!

ASTRO CERIA!