hari ni hari apa ye?

ahaks. post takde kene mengena dengan tajuk.
semalam Aryssa sembelit, tapi dah okay dah. Alhamdullilah. dia ni ske tarik perhatian la skrg...
skrg ni dia tgh dgr onninya menyanyi lagu burung kakak tua. lagu fav. ahaks.

korang penah dgr tak bahawasanya susu badan kita boleh menyembuhkan sakit mata? saya tak percaya pun. tapi penah dgr yang makcu saya penah didatangi org untuk mintak susu badan sket - sbb mata org tuh sakit. dan sembuh. sejak Ahad lalu, Aryssa punya mata byk taik mata. risau gak. tapi maybe cos panas la. masalahnya, dia nak bukak mata lepas tido lena sgt sukar. kene lap dgn kapas basah. siannya. lalu malam tadi, sambil memujuknya yang sembelit, saya titikkan susu badan saya ke dalam matanya. hasilnya? balik dari ofis tadi tgk dah takde TAIK MATA!! Alhamdullilah...

kalau sakit mata, mintak susu badan je. jimat duit beli ubat eye mo... eheks. eh, mata ni mcm mata Ikzal...

Sekian post malam ni. Jumpa lagi esok (adeh, aku dah abih idea ni... tolong...tolong).

Comments

betui tu....tp kalu x de susu badan.... ambil susu lembu je... moooo...confirm bertambah taik mate... hihihihi....

Popular posts from this blog

i am crazy mad!

ASTRO CERIA!