DOMINOs my FAV

HAri tu order Dominos. Pakai kupon RM20 dpt regular piza dan breadstik. PAstu call la. Dia kata sbb saya seringkali mengorder piza melalui call, maka saya dapat free samada banana kaya, cinnastix dan apa ntah. Saya pilih cinnastix. GUMBIRA.

Tak sampai 30 minit, piza sampai. bestnye.. saya makan classified chicken. dengan special sos berisi cheese bawang putih. lazat. tapi makan 2 keping je cos Aryssa dah menjerit. 2 kotak lagi tidak sempat kubuka.

Dalam sejam pastu, baru saya buka kotak2 tersebut dan mendapati kedua-duanya adalah breadstix. HAMPEH.

Bila saya bagitau yg depa hantar salah, depa tak marah pun. Malah ngaku dan mohon maaf. "nanti store akan hubungi cik untuk buat penghantaran semula". Saya pun tunggu. Tapi lambat sgt, saya call lagi sekali. "oh, dah penah complaint ye. minta maaf cik, biar saya check dgn store skjp. nanti 5 minit dia akan call cik semula". Tepat 5 minit, dia mmg call.

"mintak maaf la cik, nanti dlm masa 30 minit kami akan hantar cinnastix tu" "abih extra breadstix ni?" "cik makanlah. hadiah dari kami."

Dan tak sampai 10 minit, cinnastix pun sampai. CEPAT. MESRA. CUSTOMERS FIRST.

Tahniah Dominos. Saya sukkkkkkkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!




Lihat. akhirnya ada piza, sekotak cinnastix dan 2 kotak breadstix. Alhamdulillah. Sume habes...


Comments

hedgebeewhy said…
bestnya dok kl boleh order memacam...aku disini layan diri...nak makan kena cari...hampehhh!!!
Aida Nurni said…
maafla ek... tapi, takkan takde dominos terdekat di rumahmu? call je general line depa: 1300888333.

Popular posts from this blog

i am crazy mad!

ASTRO CERIA!