ADVERTISEMENT PERCUMA!!

Semalam saya gi kiosk kat Stesen Sentral Kuala Lumpur yang kat Level 1 (depan LRT tiket counter). Ada kiosk baru yg jual kek murah tapi sedap. Saya hantu kek. Bak kata Naza, saya nampak kek akan menggeletar... hahahah. Lucu la abg ni.

Anyway, saya dan Hasana, marketing exec yang bagitau ada kiosk baru ni, turun dan beli la untuk dishare di pejabat (ada meja wakaf, sapa2 letak makanan kat situ, dikira wakaf untuk semua merasa).

Ya Allah. LAZAT!!




yg mcm dadu tu swiss roll blueberry RM5, pastu swiss roll coklat rice RM5, dan kek lapis pandan RM6


tgk muka NAnim, gembira melihat kek yang cantik dan lazat... (matanya juling sedikit...)

Comments

hedgebeewhy said…
memang sedap...lebih lebih lagi freeeeeeee....
ciksugallery said…
betul memang sedap semalampun kita dah beli... tapi ingat-ingat kolestrol kak oi...then kena joint earobiclah tu
Peri Ungu said…
in my defense, saya memang juling bila lapar. sekian.
aS_c0mei said…
alaaa..i miss kl sentral la!!!klu tak,mesti aku dah belasah kek tu jugak!!apsal ms aku keje kat sana dulu takde kedai ni.ampes.ke dah ada kedai ni ek?wakakka...

ko tlg pos kat aku leh?ala....PJ je...dekat...HAHAHA...
Anonymous said…
Apa ni??? RM5 la Rm6 la...mana aci! Nak jugak...
Aida Nurni said…
HBY: free mmg sedap... teringat ayat biasa ko bila nampak makanan atas meja wakaf "eh, apa ni?"
Kak SU: kekekekekek... kolestrol? apakah itew?
NANIM: ha ah. Nanim mmg juling...
As: courier? aiseh... PJ dgn KL Sentral sekangkang kera je la weeiii!
HELMI: jgn jeles. dengan harga seperti itew kami berjaya menikmati keindahan haruman kek!






















































dap ye... teringat pulak ayat ko: "

Popular posts from this blog

i am crazy mad!

ASTRO CERIA!