kumilikmu & rona roni makaroni

hello...

minggu ni, kedua-dua siri drama ni habis episodnya. rasa macam sekejap je. berikut adalah rasa hati seorang penonton yang begitu emosi seperti saya:

kumilikmu:
anisa tu napa dari awal taknak tukar spec? zaman skrg ni, sume tgk org berfesyen macamana. then tiru. peliknya dia ni tak terjejas langsung. dan AMAT BAIK. huhuhu. suraya tu hentam pun, dia ikot je. CHEH. in lah drama, kalau saya... saya hentam balik. tapi endingnya sangat anti klimaks. tetiba je si zizan nin tu muncul - sempat ke tadi tgh nak menikah? adeh. kdg2 cerita kita tak lojik, tapi kita tgk gak.

tgk la spek tuh... aiseh...napa bila nak tunjuk pompuan tak cantik, dia kene pakai spek ni...?

rona roni makaroni:
ni pun tak sangka dah abis. yang tak best? ending dia mcm kelam kabut sikit. the rest, saya rasa okay je. mungkin sbb saya suke kolaborasi bront and amani. oh. part tak lojiknya bila bapak roni ngaku rona tu anak dia. La.... byk affair la ek org tua ni. Ayat tak boleh blah: "yela, ni kan drama melayu, mmg la tak lojik. drama hindustan lagi la tak lojik" kata bapak roni masa jes, anak pompuannya kata: "cepatnya daddy sampai" hahaha. lawak la pulak.

heh. if it's me, bila dah makan, chenta hati pun kulupa sebentar... ahaks.

sekian post hari ni. tamat.

Comments

ciksugallery said…
Kumulikmu : best walau tak dapat tengok selalu tapi tahu cerita

Rona roni makaroni
; tah dapat tengok selalu pu adalah dua tiga kali tapi sampai la ni tak faham

Mertua Vs Manantu : Ini I dapat tengok sebab reserve tv from my husband, tu pun kekadang dia cengkelat tak ingatkan I. Cite ni best, sweet, dan bersahaja.
aS_c0mei said…
puan aida,sila amik award kat blog aku ya!

btw,aku pon terkejut cite rona roni dah abih mlm td.aku & miza siap kuar makan awal2 sbb nak tgk cite tu.skali,dah last episod.terkujat!

ending dia lawak la.dua2 pakcik tu nama jalil..hahaha..bengong btol!
Azyze said…
aku sangat suka rona roni akaroni.... dan aku rasa kau tahu sebabnya hahahaa :)

Popular posts from this blog

i am crazy mad!

ASTRO CERIA!