hari yg bosan

tatkala saya menaip ini, aryssa sedang membising di dalam playpan... Masya Allah, suara dia...

Anyway, hari ni tak berapa best sgt la... mcm sunyi sepi je... tak lively la kat ofis. lain macam je sunyinya... maybe sume sibuk nak habiskan keje before the wknd comes.

So, entry hari ni: mengarut.

Masa baca paper hari ni pun tak byk berita menarik. suam2 kuku je.

Oh. ada satu je perkara besar: air kat umah saya takdak lagi. paip mana la yg pecah kali. hampeh.

tetiba rasa mcm takde apa nak cerita. hayo... kalah la mcm ni!!!

Saya ada janji nak update pasal kenduri kan? esokla. Aryssa ni tak leh tgk ummi dia menaip. dia nak membising je... org angkat, dia sengih2. org biar, dia marah2. ikot perangai sapa la agaknya... (sambil mengerling gambar abg Naza... oh, tak2... dia tak mcmtuh. saya yg emosi tak stabil).

Aryssa nak masuk 5 bulan. Alhamdullilah. Tak byk kerenah. Tak sakit teruk. sume lite2 je... dia dah pandai pegang botol susu sendiri. heheheh... cute je. Ketawa mengekek toksah cakapla... mmg itulah hobi (erm... org badan besar mmg ske gelak, kan? << merujuk kepada diri sendiri).

Tadi makan sushi lagi. Sedapla CROQUETTE itu. saya akan jadikan hidangan WAJIB.

Sekian, entry ntahapapa... jikalau ada berita menarik, malam2 sket saya upload ye..

Comments

This comment has been removed by the author.
hedgebeewhy said…
sushi? akupun suka makan sushi & wasabenya....perghhhhhh...tangkap otak
Aida Nurni said…
cheh. sapa suh ko mkn yg tak masak! tu pasal aku makan yg deep fry. digoreng ye..

Popular posts from this blog

i am crazy mad!

ASTRO CERIA!