beberapa story... beberapa gambar

Salam...

Hidup amat tertekan. Jadi, setiap hari saya akan tgk gambar anak dalam handphone. Ceria sket. teringat masa dia ketawa. masa nak suap dia makan. so, hilang sikit stress. tapi, dalam masa yang sama, ada juga gambar-gambar yang saya rakam untuk masukkan dalam blog. malangnya, sangat sibuk, jadi tak sempat. sebelum saya terdelete gambar-gambar itu, saya masukkan sekarang ye...


teka sapa ni? inilah ayah kepada boyfriend Aryssa, Raeez Mikael. bukan boyfriend betul2, playdate sahaja... jas, ni la lakimu.


Inilah bekas susu Aryssa yang telah kubikin menjadi bekas letak shake herbalife. teima kasih Aryssa sbb pinjamkan ummi benda ni!!


Yang berdiri tu nama Yuzle. Kawan ofis kami. Dia suke minum milo ais. Dia suke sakat org. Hari tu, dia gaduh ngan nanim lama. Kini sudah berbaik dan semakin kuat menyakat nanim. Korang ada jodoh kot... er, no?


OTW pi ofis, nampak pokok ni sedang ranum dengan bunga ala2 sakura. sangat cantik. taktau la korang nampak tak cos pakai kamera handphone je pun...


saya sedang diuji tahap kecelaruan imej. lawak pulak pakai alat cenggini

Sekian...

Comments

Naddy said…
Ada satu kedai spek ni lagi hebat spek testing dia. Ia semi auto tu.

XOXO
MizzyN

ps : opis kawan aku pun dah macam pusat operasi herbalife.
cheh

ingat dah taknak update!
Anonymous said…
Ish, kalaulah betul2 ada pokok sakura kat m'sia..kan best. nak pulak depan rumah!
Kalau ikut perkiraan rahsia tarikh lahir...mmg shanim dan yuzlee ada jodoh! (lari...!!!!)
Peri Ungu said…
WEIIIIIIIIIIIIIIII!!!

wah, mentang2 aku takde ko gossip kan aku ye!..

tolong la...YUZLE??!!! arrrr tidak! tidak!

itu hidemichimomotani nak kena ni...

ini adalah onar!!
CorneaMelayu said…
kena suruh yuzle duk tempat aku sementara aku xde....bleh yuzle teruskan aktiviti nyakat shanim dgn mudah...huahah

Popular posts from this blog

i am crazy mad!

ASTRO CERIA!