SEPI


"SEPI menanti"

Hari isnin yang lalu, tiba-tiba saya tergerak hati nak tengok wayang. Walaupun dengan perut yang sarat, tulang bontot dan belakang yang sakit, saya tetap nak pegi jugak. So, saya try book the tickets via telephone boooking. Alhamdullilah, dapatla.

Naza kata nak tengok citer SEPI. Agak terkejut sebab selama ni Naza minat cerita berunsurkan lawan-lawan, ganas, dan peperangan. But, since i like to watch SEPI too, apa salahnya kan?

Akhirnya, kami sampai MID VALLEY and proceed to watch SEPI. Ya. Memang sedih dan sepi jika kita tiada teman dan menonton filem tersebut. Ya. Memang kehidupan kita ini penuh dengan kebetulan. Ya. Memang sesungguhnya sentuhan pengarah filem ini amat halus.

Jangan tanya sama ada saya menangis atau tidak sbb saya ni tengok citer NEMO pun nangis. So, jawapan dah ada kan? Naza? Hehehe... Katanya tak menangis. Tapi sedih je. Yelah tuh.

Secara peribadi, ceritanya mmg lebih kurang mcm CINTA sbb adanya unsur satu kejadian yang mempunyai 3 cerita berbeza. Masa menonton CINTA, orang kata ceritanya macam LOVE ACTUALLY. But, i think CINTA lebih teliti dan lebih halus olahannya. Samala dengan SEPI.

Kepada yang belom menonton SEPI, pergilah tonton. Memang tak rugi. Oh. The songs are great too.

Naza,
Kaulah Kekasih
Kaulah Sahabat
Kaulah Syurga

My rate for the movie: 5/5.

Comments

Azyze said…
allah...

macamana aku nak tengok cerita nih?

damn. being single has its disadvantages... benci!

hik hik

Popular posts from this blog

i am crazy mad!

ASTRO CERIA!