Majlis Sambutan Ahli Voucher Terkini


"Birthday boy" "Mak Buyung pun gagah menyanyi"

Sambutan kecil-kecilan pada hari Jumaat yang lalu dihadiri oleh saya, Unee, Ikzal dan Azim (Azim bukan ahli voucher. Dia org asing yang dijemput khas bagi menyumbangkan lagu-lagu hits Indon).

At first, semua vouchers (kecuali kedua-dua tinie yang mana sorang balik Kelantan, sorang dalam pantang. Congrates Tini!) berjaya untuk RSVP dan kata: saya hadir. Tetiba, Eli kata tak dapat join: Teksi takdak la u ols… Nurul pun: I ols kene hantar mak la. So, tinggal kami je la.

We met at News KTV kat Ampang Park (tempat baru sbb bangunan lama tu, YowChuan, katanya nak ditutup). Masa aku masuk dengan Unee, mata orang-orang yang menunggu bilik kosong terpandang perut boncit aku. Loh, mak buyung ni pun nak nyanyi?

We had a few songs by ourselves until akhirnya Ikzal, Azim dan Sheryl masuk. Suara saya tersekat-sekat sbb nafas pendek. But I managed to sing Goyang Inul – without the gelek, of course. But, oeverall, terlepasla gian nak menyanyi setelah sekian lama. Mujur Naza bagi green light nak pergi sini.

Pastu, kami makan-makan. Org lain tak makan pun. Aku makan nasi ayam. Ikzal makan roti tosai.
Pastu balik. Dan tido. Dan kemudian, anak dalam perut pulak bergelek-gelek. Hahaha. Gelinya…

Comments

Popular posts from this blog

i am crazy mad!

ASTRO CERIA!