the real one

Ok. Sekembalinya dari honeymoon, kitorg pun 'catch up' for the 'lost time' masa honeymoon.... *18 SX*I was supposed to get my next period cycle pada 16th Jan 08. Tapi, bila tiba harinya, tak dtg jugak. I was smiling big. Naza, my husband, pun notice. Tapi bila dia tanya, aku jawab: "Lambat kot bulan ni..."

29th Jan 08: kitorg dah tak sanggup berteka teki, akhirnya beli preg test tuh... Kitorg balik dan... dan... dan... 2 lines! OMG! I'm going to be a mother! I shouted out loud dari toilet sampai tekejut Naza yg tgh goreng telo mata kerbau... "Jap.. jap lagi abg naik!""Look, 2 lines...! We are going to be parents!" Aku peluk dia kuat gila... dia pun peluk aku kuat2... yg paling terharu, dia cakap: "Ya Allah, terima kasih!! Terima kasih Aida! I love you so much!" dan cium dahi aku. Tetiba je basah dahi ni. Naza menitiskan airmata gembira rupanya... heheh... Aku pun sama.


Malam tu jugak kami ke klinik dan check betul2. Cerita selanjutnya pasal di klinik, akan diberikan dalam post selanjutnya. The preg test ada lagi dalam bilik aku. Simpan buat kenangan...

Comments

Popular posts from this blog

i am crazy mad!

ASTRO CERIA!