kepada lelaki yang tersalah tafsir EASEL


http://retractablebannerstands.us/images/wooden%20easel.jpg

Apa pulak easel? nama dia F stand la... easel yang ada kat satu tmpt lagi tuh

Bukan, easel yang saya cakap tu la... yang tmpt kayu tu. bukannya... er, apa F Stand? L Stand?

F Stand la... F!! F for F**k!

Errr?

ni adalah dialog dari seorang teman i ols: wanita ye... dan juga seorang jantan yang bergelar lelaki.. (kononnya). menurut teman i ols, dia mintak tolong lelaki ni monitor sesuatu yang patut diletakkan pada easel stand (sila rujuk gambar). Si lelaki dengan ego telah menelefon wanita ini dan marah2 sbb katanya merata dia cari easel tu. "Mana awak letak?" "Eh, tanya saya pulak, tanyalah org awak," balas wanita.
"Eh, yang awak nak ni, bukan easel la... nama dia F stand!" "F Stand? Apa? Saya tak dengar la," "F! F! F! F for F**K!" Berderau darah wanita (padahal, mmg namanya EASEL pun).

eh, come on la... sungguhpun cintamu ditolak wanita, lelaki, ko tak perlulah nak serang balas. dah termaktub yang itu bukan jodoh kau. perlukah ko nak guna F FOR F**K??? F ada banyak lagi... seperti yang diajar Sesame Street kepada Aryssa: F for fairy, F for fur, F for feathers, F for fun... the list go on...

Wanita, tolong bagitau lagi kes anda. I ols akan memuatkan dalam blog supaya org tau yang ada lelaki psycho kat tmpt keje kita...

Comments

Naddy said…
F for fail, tell him that.
Aida Nurni said…
well... i chose to ignore ppl like this. cos they are sick and you would never wnt to be as sick as them. hahah..thanks for the thoughts (actually, kalau aku yang kene, baru dia tau aku ada byk vocabs!)

Popular posts from this blog

i am crazy mad!

ASTRO CERIA!