gadis cuci...

Salam...




Baru-baru ni i ols dapat satu email from my ofismate yang dapat daripada seseorang yang lain. sedih. pedih. sakit jiwa dan mata memandang. Sekumpulan anak gadis yang berpakaian amat seksi dan seksa tertonggeng2 mencuci sebuah motor berkuasa besar. Ikut pada email, kejadian ni berlaku di Damansara pada 24 Okt yang lalu. Apa yang dikesalkan, muka-muka mereka ni macam Melayu - ISLAM. Pakaian tak ubah seperti minah salleh dalam cerita-cerita yang ada di pasaran. Paling best, bila dah terkena air, maka, tersembul la apa yang patut.

I ols bukan budak baik. I ols pernah mengalami zaman remaja. Zaman yang kita rasa kita je betul, orang lain semua salah. Tapi, i ols tidak pernah tergamak nak berpakaian macamni dan basuh motor depan lelaki mata keranjang. Yelah, setiap seorang mengambil gambar seksi minah-minah ni. Nampak sangat. Being a woman, i know, these girls, bila org makin sorak, makin ghairah dia jadinya... dengan buah sabun semua... kinky le..

I ols berdoa supaya mereka diberikan petunjuk. i ols berdoa semoga orang2 i ols sayang tidak terjebak dalam perkara serupa ini. I ols berharap anak i ols tidak menonton dan mengikut perilaku ini.

Tapi:
di mana orang yang berkuasa menahan segala ini?
kenapa kita tak rasa salah benda ni terjadi?
kenapa ada org yang sanggup organize benda mcmni?
tiadakah satu akta untuk menahan org yang berpakaian tidak senonoh?
dimanakah rakan baik, ibu bapa dan abg2 yang boleh memandu ke jalan benar?

Lu pikir la sendiri, kata Nabil


hah... boleh je pakai tutup macamni nak basuh kete ke, motor ke... cantik kan? tak seksa mata memandang...

pic: google search

tidak perlulah begini... (bagaimanapun, ini bukanlah gambar yg i ols maksudkan)

pic: google search



Comments

Naddy said…
maap tapi typo ko dah terlawak plak
- buah sabun

hihi

Popular posts from this blog

i am crazy mad!

ASTRO CERIA!