lagi siri update bergambar...

Malas nak update pepanjang... nanti2 la lepas raya maybe ada masa nak update dengan jitu berkesan... but before that, kena la tgk gambar begini aje ye... tapi, inipun story telling jugak le...


These are a few faces of ARyssa and myself. Ramai yang kata rupa kami seiras... well, biasala, yang cute mesti la ikot i ols... paling tak tahan tgk gambar yang bawah sekali, no 2. sangatla gusti!!


Ni gambar masa kami balik tangkak May lepas (lama tuh...) 1. dia duduk diam dlm car seat. Alhamdullilah... cume kete kene sentiasa bergerak la.. 2. ini biasalah, pose mak dgn anak... 3. ni dia nak amik gambar sendiri... mana buleh.. gambar tiada nombor: CENSORED. DIa panas gile... maka sebagai ibu yang waras, i ols bogelkan aje... hahahaha...


Ni zaman dia mula2 nak tumbuh gigi... suke geget teether... tapi most of the time, suke gigit barangan peribadi ummi dan abah... seperti....


YE!!! Handbag ummi yang walaupun tiada jenama, namun sangat berharga untuk dibawa kemana... mana mungkin nak bawak dengan air liur dan bekas gigitan aryssa... kan?


Tetibe rambut beliau begini... sangat bad hair day!! hehehhe...


Heheheh..... saje nak post gambor ni... dah lama benor kepam dlm thumbdrive! Well, i try to keep us color oriented... naza tak berapa keen pun... lelaki, biasalah... pompuan je yang suke benda2 romantis ni... ke, ada jugak lelaki yang suke memastikan pasangan pakai warna yang sama?

Ok... kalau sempat, nanti buat lagi...tunggu ye!

Comments

Naddy said…
anak ko memang klon ko.

wau kaler oriented. aku salu taram je pakai kaler ape pun kalau keluar ngedate.
Azyze said…
ahahaha, bapak aku pun rimas sebenarnya pasal colour sama ni. mak aku insist all the time. kengkadang kalau last minute bapak aku tukar, dia gagah sterika baju kurung lain just to match bapak.

aku plak, aku rasa cukup la raya je kita boria. oh, dengan bila mengikut tema untuk wedding kawan2 rapat ehehe.
Aida Nurni said…
Nad: thanks. i know she got her cute look from me! Haha!! Kaler oriented ni kdg2 je... tapi, bila tak sama tu, muka i ols muncung aje la jawabnya...
Elle: Wah!! Kirim salam kat mak. Kata padanya: KITA SERUPA! Aku pun sanggup iron baju lain yang sama kaler, just becos!!

Popular posts from this blog

i am crazy mad!

ASTRO CERIA!