VISIT TO CAMERON: SIRI 3

Ok. Sambung... Penatnya nak update...



Selepas di BOH, kami on the way nak pi pluck strawberries. Tgk, sekali lagi, Aryssa kelihatan gembira sangat... sejukla katakan...




Setibanya di sana, kami terus amik bakul dan mula memetik strawberries. Aiseh... masam la... Maybe kene makan dengan whipped cream... yummy!!







Kemudian, tourist guide kami bawak ke satu tempat yang mana sos strawberry sangat best. dan yang penting, usahawan melayu. Tak ramai tau org Melayu yang menjalankan perniagaan strawberi/sayur/kaktus kat sini... makan plak dengan aiskrim strawberi... YUMMY LAGI!!





Dan seterusnya, kami ke satu arked menjual pelbagai pokok bunga, kaktus dan macam-macam cenderamata. I bought a few cactus myself.





Tiba-tiba kami terjumpa sesuatu yang menarik. Try2 bagi Aryssa, dia macam geli-geli. Kami terus beli dan dalam kete, Cik Su dia mula mengeluarkan benda tersebut... Sila lihat reaksi beliau yang kiut...









Tourist guide kami nak ajak makan pancake sedap. Setibanya di sana (kami dah masuk, belum duduk je..), cashier berkata: "kak, mintak maaf, kedai ni tak halal" "Eh, dulu halal" "dulu". Dan kami pun keluar. Patutla ada patung influenza dengan sahabatnya, jingCit. TApi kami berjaya mengambil gambar. Nama tempat: Smokehouse. Tempat yang menarik. English style gila. Hayo... Rugi la, tak halal pulak. Dan di sinilah kami jumpa buah cinta... Kata Naza, buah cinta tu boleh makan. Rasa yang tak pasti macamana.





Then, night came. Kami makan pulak kat satu restoran Aunt ROsie.Sedap. Murah. Tahniah Aunt ROsie. Sbb aunt berjaya memikat perut kami. Yang kat atas: gambar Aryssa di atas high chair (kerusi yang sama kami ada kat umah... tapi kaler merah. sila beli di IKEA).




Ni aksi org lapar dan org yang dah kenyang...



Alamak, ada lagi yang belum dimasukkan. Maybe one last time ye... sabor...

Comments

Popular posts from this blog

i am crazy mad!

ASTRO CERIA!