la... nama blog pun nak curi ke??



entry kali ni sbb nak ambush sorg blogger yang ntahapaapantah. TPE penah bagitau pasal ada org plagiat story blogger lain and buat jadi entry sendiri. pada saya ini jenayah jugak. jenayah siber. patut dihukum org sebegini. kalaupun nak amik story org and masuk jadi entry sendiri, apakata bagi kredit skit kat org yang dah perah otak tuh, kan?

Anyway, nak citer plagiat nama blog. macam saya punya SCHOOL OF THOUGHTS. adek saya punya nama blog telah diPLAGIAT!! perlu kah? kah? use your own creativity la dik. Namun, maybe budak ni tak penah tau pun ada org nama blog sama mcm dia. tapi, saya dah drop comment and hope budak tu tau and tukar segera la.. tak bestla ada plagiarism dalam blog. originality lagi baik tau. lagipun, itu akan menunjukkan kita semua ni sapa.

korang nak tau lanjut? sila click link: http://chentafadvsalaisya.blogspot.com/. Ini blog address yang saya kata namanya sama dengan adik saya punya blog. ni blog adik saya: http://chentakami.blogspot.com/. Sila lihat sendiri dan nilailah.

Kenapa saya EMOSI? sbb saya ni lain dari adik saya yang sangat senyap dan taknak buat sesuatu. TAPI SAYA AKAN MENEGAKKAN KEBENARAN!! Huahuahua.

Comments

tujuh_tiga_mac said…
yeeee! peniru! yuckssss! haha ;p
ChentaKami said…
heh.. tp die dh tukar name dh laa.. ;p
Peri Ungu said…
semua mereka posers!
Aida Nurni said…
la.. dia dah tukar? bagusla. maknanya, dia tersedar...
Anonymous said…
haha
xboleh blah sungguh!
tao plak malu
dan2 tukar..
ahahaha
to alaisya,
jgn mgglabah k?
gud luck!
hahahahhahahaaa!
tujuh_tiga_mac said…
wei makcik.. itu tak dirancang ok!
hanya rancang pd maghrib pd ari tersebut. jgn salah faham.

corat coret? senang aja.
pg kat customize/layout tuu..
kat blog post tu...
clik la edit. then tgk la.
kat situ leh tuka.
Naddy said…
nama blog ni pun mcam id networking atau email la kot, kadang-kadang dgn gahnya nak letak ejaan pelik2 tapi rupanya ada orang lain letak dah.

Popular posts from this blog

i am crazy mad!

ASTRO CERIA!