injection yang dimaksudkan...

salam...
saya merujuk kepada entry sadis berkenaan dengan injection yang tidak menjadi. So, here are the pictures. masa buat entry hari tu, takde mood langsung nak add photos. Skrg baru nak buat. overall, the event went smooth. tapi ada jugak hiccups. yelah, biasa berdua. tetiba sorang yang handle. duit token for ustaz yang lead the jemaah pun tak ready. usually, i will take care of event's expenditure - cos i got 2 for add maths... hahaha. kidding.
anyway, melihat kepada wajah budak-budak ni, rasa macam sedih sangat. terutamanya mengenangkan yang masih kecil tapi tiada parents nak berkawan, bergurau - abg2 dengan kakak2 je yang ada untuk tumpang kasih.Kepada mereka yang menjaga anak2 yatim ni, tahniah. anda mmg mulia.

tengok gambar ni je korang dah tau... sapa emceenye (diulang, sapa nak saya jadi emcee, silakan). sapa belakang tabir. sapa yang diraikan.


lepas tu... sementara tunggu org balik solat, yang mana ada kat hall (selepas solat jugak), mulalah sawan bergambar. this is the WAJIB session pada setiap event yang ada. sampai ada yang kata org SEMASA ni gila glamer... eh, lantaklah... kami kan artis...!

dan lagi sawan bergambar.... heheheh...

sekian. nanti sambung ek...

Comments

Misz Reef said…
kak, mcm ner nk wat gmbr mcm tuh??
MASSUPI said…
I hope next year I will be able to joint you all. I missed it for the second year. Really miss to joint all these activities

Popular posts from this blog

i am crazy mad!

ASTRO CERIA!