memories remain... pregnancy outdoor photo session

hi all...
mmg ramai dah tau saya sudah selamat melahirkan. entah kenapa, saya masih rindukan diri yang sedang mengandung, dengan anak yang asyik menendang dalam perut. tiap kali melihat aryssa, saya rasa seolah tak percaya bahawa si ketet (kecik, dlm bahasa mak mentua saya di Johor) ni yang menendang saya dulu. belum pun sempat saya masukkan post ni, saya dah pun melahirkan. so here are some of the pictures taken di Lake Garden. kira-kira seminggu atau dua minggu before kelahiran nur aryana aryssa. thanks again nizar yang sudi mengambil gambar ini...


"Abg rasa kita bagi nama melati la..." "tak nakla"


"lorh... kita kene amik gak atas tangga ni ek?"


"erk.. tak baik la fokus kat perut ni"


"Baby, baby buat apa tu?" "abg, cepat la pose"


berangan artis sat...


lagi pose di tangga sebab mommy to be penat berdiri


a loving kiss from a loving husband to a lovely wife


love is cinta

manja sebelum beranak


di ruang orang naik sampan


berlatarbelakangkan air pancut.. ahaks


perut yang tak berapa nak ramping


org kata side pose always work... tapi tidak untuk gambar ini... hahah.


my most favourite photo


"yelah, doc kata kene push buat mulut mcmni"


naik beca tak bergerak


"lah, tak muat tangan abg nak peluk"


"ta ta! nanti tunggu gambar kami dgn baby pulak ek"

Comments

i like 'manja sebelum beranak'

so natural manjanya gittew.
Azyze said…
aida, comel gile!!!!!!
aku suke sangat!!!
Aida Nurni said…
CMPS:
eheh. manja lepas dah ada anak, lain. ntah2 tak sempat nak bermanja pun...
AZYZE:
thanks elle. yang mana satu ko rasa paling comel?
aS_c0mei said…
comelnyeeeee!!!manja gitewww...tp btol ckp ko,dh ada anak tu msti x smpt bermanja.huhuhu...manja ngan baby plak...

*mmm...berangan aku plak nnt one day jd mak buyung.insayAllah*

Popular posts from this blog

i am crazy mad!

ASTRO CERIA!