it's almost a year... and it happens AGAIN. READ: AGAIN

Hello readers. Been so long since my last entry. Masih hidup. Masih bernyawa. Tapi berkeadaan seperti zombie di kala ini lantaran another same case happened to me last year, is happening again.

ENTRY in 2009, May - August: full of frustrating elements, hatreds, gerams... rasa nak bunuh orang. And then i wrote this, READ:

Monday, October 12, 2009

and tonite i am ready to go to work

salam.
Bru nk tdo ni. Hehe. Setelah sekian lama, i actualy bersiap utk keje esok: kemaskan beg (kalo tidak,i juz grab apa yg ada dlm beg - roti last friday yg simpan dlm beg pun kdg2 ada lg ms g keje hari isnin), siapkan baju (oh. Siap iron sume. Pastikan socks ada. Tudung kasi lilin).
Kenapa ye? Wht hs gotten into me?
Senang je. Bile keje yg kte suke buat, biar stres, kte tetap senyum. Tp keje yg kte tk feel nk buat, even semudah mana, kte rasa mcm nk marah je masa buat. Btl tk?
Senang citer,i got to do pr tasks (i hope utk selamanye coz i kesian tgk my fren handle sorg - she seems so tied up and of coz: ths is my aim sejak di uitm!) fr last wk sbb my fren sgt2 busy dgn pelbagai event yg dtg serentak.
Bkn nk riak,tp wif me doing the tasks,half of the invitation hv bn sent. I got to tke cre of the catering. Payment requests. Budget. N liaising wif the contractor for deco. Oh. My fren pulak cn tke cre event2 lain yg dia kne handle sorg2. Phew! I love wht i'm doing. I rasa my bosses pun perasan tht i'm cheerful smula (pls dont take ths again).
Ok. Nk tdo. Byk lg keje esok. Event on tuesday. Yihaaa! Cnt wait!

Comments

Popular posts from this blog

i am crazy mad!

ASTRO CERIA!