AKU AMARAH CTKD

Salam...


I was reading Kosmo! today. And other newspapers too. It's news monitoring u ols... bukan leisure. AND... I am pissed sbb KOSMO! tidak berusaha untuk buat ralat pasal dateline peraduan hari ibu sebenarnya 11 May, dan bukan 18 May seperti yang ditulis pada form. MAKA, i ols dah hantar 7 penyertaan semalam (pagi ni sure dah sampai, sbb KL je). MALANGNYA, tadi baca KOsmo! tgk2 dah ada list pemenang!!!! Bila i ols call pagi2 takdak org jawab. Then at around 11.15am, baru ada org jawab. "maaflah cik, kami mmg terlepas pandang pasal tarikh tu. Kami pun tak buat ralat." Eh...WTF!!! PULANGKAN BALIK AKU PUNYA GAMBAR!!! So, sapa yang hantar awal, dapatlah menang... walaupun hadiah tak seberapa, tapi, sekeping RM2!!!! Bengang ni... Sapa ada kawan kat KOSMO? Aku nak dia pos balik (RM0.30 x 7 = RM2.10) gambar aku dengan cikCha... SERIUS NI!


Ok, berita lain pulak:

Ustazah Haram
Terkejut la baca paper hari ni pasal ada sorang ustazah sekolah agama ni buat seks kat katil students masa cuti sekolah!!! Hayoo.... pasangannya: warden sendiri. Kesian... aku rasa ustazah ni gian lama dah kot... pastu, bile dapat chance, tak ingat la... siap berjubah, berbaju kurung, sarung kaki dan tangan... tudung labuh... paling sedih... gambar dah tersebar... malu kan? Macam ni ke pendidik kita sekarang...? No wonder la... (ini untuk sapa2 yang terkena, tapi i ols tau ramai cikgu yang berwibawa di luar sana)

INGAT JANGAN MUDAH PERCAYA LELAKI. BIARPUN KITA KENAL. SATU HARI NANTI DIA BOLEH GUNA UNTUK UGUT KITA.


Guru adalah pendidik. Bukan penghancur masyarakat. Tolong ubah. Takpun, jangan jadi cikgu.

credit: http://novaadila.files.wordpress.com/2008/05/halaqah-family.jpg


15 tahun sudah beranak?
Ingat tak masa kita umur 15thn, kita buat apa? i ols ingat... sedang main tali getah. dengan kawan2. pastu masih lagi stok2 budak baru belajar. Tapi sekarang, budak umur 15 tahun sudah mula kenal pada itu k***k, apa itu s*x, dan apa itu berj*m*k. Aduhai... Paling best, ada yang dah pandai shoot video lucah sendiri... dan akhirnya, terberanak dan buang anak. Cetek kan? Sapa yang salah ek? Mak? Ayah? Diri sendiri? Entahlah...


INGAT ADIK-ADIK, MUDA SEKALI, BILA DAH TERJEBAK, KITA AKAN SESAL GILA2 PUNYA...

"Rumah terbakar, panggil bomba... Bomba datang berlumba-lumba...."

credit to: http://www.saskschools.ca/~gregory/gym/clipart/skipping3.gif

Comments

Popular posts from this blog

i am crazy mad!

ASTRO CERIA!