hobi baru

Hi all...


Memandangkan saya kena tunggu Abah Aryssa yang ada sedikit kerja, maka saya mengambil kesempatan ini untuk mengupdate blog yang sekian lama tiada berita. Sibuk. Tension dengan rumah tak siap2 (thanks for the contractor's deed). Keje banyak. Main dengan Aryssa. Cakap pasal main dengan Aryssa, she's 7 months already! Ya Allah, macam baru je semalam saya melahirkan. Masih terbayang muka saya menahan sakit. Suara saya merayu agar sakit dikuranglan. Banyak sangat dah hobi makcik ni. Saya teruja sangat nak share...


She likes to gigit things la. Masalahnya, teether dah bagi, dia campak aje. Tak minat. Lebih suke gigit beg, plastik yang berbunyi, handphone (tak lama lagi, rosak la handphones kami sbb air liur dia masuk dalam lubang2 handphone tersebut). Dan, kalau kita nak mintak balik barangnya, SANGAT MARAH dan SUKE MENJERIT. Hayo... Saya ke yang pengaruhi beliau?

Satu lagi yang wajib: Main kertas. Makan kertas jarang. Dia gigit kasi koyak, then dia buang. Nasib baik la. Kot tak, perut penuh kertas. Di atas adalah katalog GIANT yang dikoyakkan menggunakan tangan dan mulut. Berterabur katil kami dibuatnya.

Sekian.

Comments

tujuh_tiga_mac said…
geget beg umi?
yekeee??
haha ;D

Popular posts from this blog

i am crazy mad!

ASTRO CERIA!