majlis berbuka puasa staff

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera.
Wahhh!! Formalnya. Padahal, sapa je pun dpt baca blog aku ni. Aku dh block buat seketika memandangkan aku dgr kabar, ada pemantauan rapi dr pihak sykt. Malas aku nk bg diorg tgk aktiviti dan keindahan karya aku. Heheheh. Bila dh reda, baru aku up semula.
Anyway, semalam dan kelmarin kami dijemput oleh pihak pengurusan utk majlis berbuka puasa tahunan. Aku jadi tukang arrange aka "special task". Heheheh.
Puas cari segala hotel yg halal dan ikot budget; lepas booking, release, pastu booking balik; akhirnya lokasi DIPILIH sdiri oleh bos. Kalau awal2 ckp kan senang.. Tak payah aku nk malu2 booking release kt tmpt lain. Antara kriterianya: ada performance (cis).
So, off we go to: restoran rebung milik chef ismail. Frankly, mmg sedap. Sgt sedap. Tp, dek krn bos nk buat sesi 2 hari aje, maka bersempitlah kami seramai 200org kt sana. Dgn peluh; beratur pjg, aduyaiiii!! Tp yg bestnya org restoran yg aku liaise, alfred nama dia, sgt baik. Thx alfred.
Ini adalah a few feedback utk diambil kira thn dpn (kalau aku dpt buat "special task" ni dan aku rasa aku je la yg akan amik port feedback ni. Org lain buat dek je):
1. Lokasi bagus, dkt shj.
2. Transport mudah.
3. Makanan superb. Tp mmg lauk melayu je. Mat saleh celup tkleh mkn sini. Heheh.
4. Rumah rembau tu agak gelap dan panas.
5. Surau kene rebut2. Sempit.
6. Crowded gila!! Sbb staf ramai. Kalau buat 3 hari baru ok.
7. Tujuan asal majlis ni dulu utk bg org lain rasa mkn sedap (sbb staf ada pelbagai golongan ye) dan utk eratkan hbgn. Tp skrg; SATU PUN TK CAPAI objektifnya. Huh.
8. Tk sempat nk say hi-hi sbb seating arrangement merata. Tak luas mata memandang.
9. Tetap tk dpt nk kenal staf lain sbb rushing2 (dan gelap). For all you knw, ada org lain join. Mana tau, kan?
10.Bos mesra malam tu. Mekasih bos. I like!!

Harapnya aku dpt feedback dr kwn2 lain. Dan harapnya aku tk kene tgkp sbb buat tulisan ini. Maklumlah, kang org tuduh aku memalukan sykt. Isk. Skrg ni semua nak kene jaga. Hilanglah kebebasan bsuara dan berkarya. Padahal bukan aku mencarut pun.
ENDS.

Comments

Popular posts from this blog

i am crazy mad!

ASTRO CERIA!