Aida sebagai MC di staff gathering Ofis bulan March

Assalamualaikum...

Hayoo... Sudah lama saya tidak menjejakkan jari ke kekunci komputer dan menghantar khabar berita terkini saya. SIBUK dan SIBUK. Tapi, tiada masalah. Saya sedang mengumpulkan maklumat dan bahan untuk update setiap hari, takpun setiap minggu, atau dua minggu sekali (nampak sangat mmg takde masa nak update).

Lanjutan itu, terimalah update dari bahan yang telah lama berkepuk dalam pendrive saya ni: AIDA SEBAGAI MC STAFF GATHERING MARCH. Saya dah penah bagitau kan saya suka jadi MC provided pihak penganjur majlis tak kibut dan saya tenang mengendalikan majlis.

Di tempat saya bekerja sekarang ni, kami semua dah macam satu family. Satu family in the sense that we call each other sayang, akak, abg, and en for lelaki yang dah kawin dan to show respect. And sudah menjadi tradisi untuk kami berjumpa sebulan sekali dengar ucapan VP dan seterusnya bagi2 hadiah and MAKAN. So, kali ni, saya menjadi MC untuk membolehkan saya menunjukkan skil yang dipelajari masa training dgn Nanim tempohari. Enjoy the pics!!



Saya dengan poyonya menjadi pengacara. ada yang kata mcm nak baca berita je. ada yang kata asyik dia je. yeke? Mamu tu la yang anak dia lahir Mac, ada dalam entry before ni. Haslina tu staf finance, kebetulan masa hari tu adalah last day dia keje dgn kami. Sedey gak: seorg yang berdedikasi, sopan dan lurus bendul. heheh.. i miss you la dey!!


Lepas abih makan-makan, kaum wanita akan tolong membungkus baki makanan untuk sapa2 nak bawak balik. dan kemas yang mana patut la. justeru, sapa yang takat makan dan blah akan dihina dan dicerca oleh yang tinggal dan sedang bekerja. sambil tu, kami kan ada fotografer HEDGEBEEWHY... dia pun tunjuk skill la lepas gi training kat Janda Baik hari tu... yang kat atas tu kami kami terkehel rahang... ahahahahah...


tetiba jumpa gambar ni... yang atas gambar last year..masa safety and health punya event. muda belia la masa ni... then gambar lepas dah mula bertudung. baru pas beranak, kurus sket. SEKARANG??????????

Sekian...

Comments

Peri Ungu said…
i loveeeeeeeee the pictures!! wei sudah activate facebook?? cepat cepat! alalala..bukan lupa la nak wish kat blog, orang wish kat sini ek... Happy mothers day Ummi Aryssa.
Misz Reef said…
I miss all of this lah kak aida...huhuhuuhuhu...

Popular posts from this blog

i am crazy mad!

ASTRO CERIA!